11 Temmuz 2011 Pazartesi

Kazanılan Bir Şey Yok

Bir haftadır çok uğraştık, her anlamda çok yorulduk. Detaya girmeyelim ama dün de çok hırpalandık. Bundan sonra da mücadele etmeye ve sesimizi çıkarmaya devam edeceğiz.

Bugün Futbol Federasyonu'nun kararı ile sadece olması gereken oldu, henüz kazanılan hiçbir şey yok. Biz ancak aklanınca kazanmış sayılacağız. Ben kulübümün küme düşmemesi için mücadele etmiyorum, sadece yapılması gereken bir şey varsa doğru şekilde yapılsın istiyorum. Bundan sonrası için de istediğim o. Dava sonunda şike ispatlanırsa, her şey bana açıkça gösterilirse bu kez de Fenerbahçe'yi küme düşürmeleri için yürüyebilirim.

Bugün Federasyon en doğru kararı vermiştir. Fenerbahçe'yi küme düşürdükten sonra aksi bir yargı kararında yaptıklarının altından kalkmaları mümkün olmazdı. Böyle bir karar vermeyerek bu büyük riskten kaçtılar, doğrusunu yaptılar. Yargı Fenerbahçe aleyhine karar verirse yapacakları zaten belli, hiç zaman kaybetmeden küme düşürecekler. Belki o zaman da süreç her şeyiyle doğru sonuçlanmış olmayacak ama bu yaptıkları seçimin getireceği yük kesinlikle çok daha hafif. Hem Fenerbahçe küme düştükten sonra o büyük mutluluk yaşarken kimse de çıkıp "sezon başlamadan düşürmeniz gerekirdi" diye ortalığı yangın yerine çevirmez.

Şu an cezasız kalmış bir şey yok, hiçbir şeyin de üzeri örtülmedi. Çünkü her ne kadar bazıları anlamak istemese de hala ortada bir suç yok. İsteğimiz gerçekten bir şeyler varsa bunun ispat edilmesidir, o zaman Fenerbahçe'nin küme düşmesi için en yüksek sesi de biz çıkartırız. Aksi takdirde elimizden geldiğince sonuna kadar mücadele edeceğiz. Her şey bittikten sonra da kendi içimizde hesaplaşacağız.

Henüz hiçbir şey bitmedi. Daha yeni başlıyor.

2 yorum:

fenerli dedi ki...

hassas bir nokta da şu:

öncelikle şikeye inanmıyorum, olaylar bana siyasiymiş gibi geliyor.

eğer şike varsa itiraf etsinler.
itiraf halinde bu yılı kaybederiz. ama sonradan anlaşılırsa bir kaç yılı kaybederiz.

insanlar kendi rahatları için feneri baltalamasınlar.

diğer taraftan, lig fenerin olduğu yerdir. sokakta oynasın, formamı giyer ve kaldırımdan izlerim.

lamhaltas dedi ki...

çok başarılı. sonunda "siz de yaptınız zamanında herkes düşsün o zaman" sığlığından sonra akıl ve mantık içeren bir yazı.

yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum. Federasyon ile herhangi bir kanıt paylaşılmadıysa zaten yapılması gereken de budur. Dünkü basın açıklamasından sonra isyan edenleri fenerasyon benzetmelerini anlamıyorum zaten.

ancak henüz izlemedim ama dün telegol'de mehmet ali aydınlar'ın bir cümlesi beni çok irrite etti. "Kurumlarla kisileri ayirmak lazim. Bu islere karisanlara en agir cezalar verilecek. Kimsenin şüphesi olmasin. Kişilerin yaptiklari kurumlara mal edilemez" böyle bir anlayışla değerlendireceklerse bu olayı türkiye tarihinin fırsatını bir daha geri dönüşü olmaksızın kaçırır. Eğer şike suçu sabitlenirse ve bahsi geçen kulüpler ceza almazsa o zaman tüm taraftarlar olarak futbolu çirkinleştirenlere karşı yürümeliyiz.