1 Kasım 2010 Pazartesi

Iverson..

Yıldırım Demirören ve Allen Iverson imza töreninde yan yana.. 5 sene önce bunu biri söyleseydi fıkra derdim, inanması gerçekten hiç kolay değil..
.
İşe Beşiktaş tarafından baktığımda bazı şeyleri anlamlandırmak zor. Ne yapıyorlar, bu işler nasıl oluyor anlayamıyorum. Nasıl bir kafada olduklarını, kulübün geleceği ile ilgili nasıl planları olduğunu merak ediyorum. Bunu zaman gösterecek.
.
Iverson’a verilecek yıllık para ile geçen senenin kadrosunu tutup üzerine takviyeler yapabilir ve zirveye oynayabilirlerdi. En azından oyunculara paraları ödenip kaçmaları ve kulübün itibarını zedelemeleri engellenebilirdi. Yeni bir başlangıç yapmak isteyip de bu transferi gerçekleştirdilerse söyleyecek bir şey yok ama keşke Iverson’ı getirirken biraz daha iyi bir takım kurulabilseymiş. Neticede çok önemli bir ismi Türkiye’ye getirdiler ve büyük sükse yaptılar. Belki de şu an bu yönetim için önemli olan da sükse yapmaktır. Zaten ben Iverson transferi ile Beşiktaş’ın şampiyonluğa oynayabileceğine de inanmıyorum.
.
İşe sadece Iverson tarafından baktığımda ise biraz üzülüyorum. Yanlış anlaşılabilir ama buralara kadar düşmesi insanı rahatsız ediyor. Ulaşılmaz büyük oyuncu Allen Iverson Akatlar Spor Salonunda oynayacak. Ne bileyim işte, garip geliyor. Belki de bazen maç içinde çok zor anlar yaşayacak, kötü durumlara düşecek. Ve bir yandan da anlayamıyorum, bu adama Yunanistan’dan, İspanya’dan falan bu paraları verecek bir takım çıkmamış mı? Koca Avrupa dururken Iverson’ın yolunun Türkiye’ye düşmesi, onu buraya bırakmış olmaları Beşiktaş için büyük bir şans.
.
Ben NBA’i Iverson ile takip eden, ona hayranlık duyarak büyüyen biri değilim. Sanırım ben bir önceki jenerasyondan oluyorum, Michael Jordan ile yatıp kalkanlardan. Bu yüzden kariyerinin başlarında Iverson’a tepki duymuşluğumuz da vardır ama Lakers’a karşı oynadığı final serisi benim de ona bakışımı değiştirmişti. Geçtiğimiz yıl Fenerbahçe ile adı anıldığında ne kadar fayda sağlayacağından emin olmadığım için çok heveslenmemiştim ama şimdi fark ediyorum ki bize gelmesi de çok acaip bir şey olurmuş.

Neyse, bu transfer ile ilgili düşündüklerimi kısaca özetleyeyim;

Vay be..


Not: Ben olsam bu sezon maçları Sinan Erdem olmuyorsa da en azından Abdi İpekçi'de oynatmak için elimden geleni yapardım. Ama Beşiktaş yönetimi para kazanmak için kombine satışını durdurup zamlı olarak tekrar satışa çıkarmak gibi bir uygulamaya imza atmış.

Hiç yorum yok: