17 Eylül 2010 Cuma

Zlatan


Zlatan Ibrahimovic frappe Rodney Strasser

Zlatan'ı hiçbir zaman sevmedim. İtici, gamsız, ukala ve kibirli bir herif ama gel gör ki bu adam Avrupa'da en sevdiğim iki takımda sırasıyla oynadı ve beni de maçlarını izlerken karışık duygular içnde bıraktı. Milan'a katıldığı için çok mutluyum, artık daha rahat bir şekilde ondan nefret edebileceğim. Benim tarafımdan bakınca tam bir tencere-kapak buluşması oldu.

Video ise ilginç. Oyuncular arasında bir şakalaşma olmadığı tekmeyi yiyen Strasser'in yüz ifadesinden gayet rahat anlaşılabiliyor. Sebep hakkında bir şey görmedim ama ya önceden olan bir şeyler var ya da Zlatan aklınca bir güç gösterisi yapıyor.

B
u hareketin benzerini bir gün Gattuso'ya da yapmasını gönülden diliyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bence öncesini bilmediğimiz için öyle gibi ama hareketten sonra ronaldinhoyla gülüşmelerine bakarsak olayın öncesi var bence. o kadar da yüklenmemek lazım adama.

Bahtkazansın dedi ki...

Siyah kuşak sahibi yapar.Uçan tekme de atabilir.Zlonun siyah kuşağı var Gattusonun yüzünün sert olmasından başka neyi var.Hırçın futbolundan başka Bir gün görmedik birine tekme tokat daldığını.Zlonun 1.93 boyu var Gattusonun 1.75 Zloya asagdan bakıyor Gattuso.En fazla söyleyeceği italyanca bir kaç kelime olur."Akıllı ol aklını alırım" misali cümleler onlarda sözde kalır.Başka bseyde yapamaz Gattuso.

Arkhe dedi ki...

@Bahtkazansın

Peki. :)