17 Ağustos 2010 Salı

Mesut Özil --> Real Madrid


Ve Mesut Real Madrid'de. Buyrun işte, gurbetçi vatandaşların Türk milli takımını seçmemesi için bir sebep daha. Neyse, bu konuya girmeyeceğim, işin bu tarafında her şey çok açık zaten.

Bu transfere kendi adıma da Mesut adına da çok sevindiğimi söyleyemem. Real Madrid'i sevmiyorum, bundan sonra Mesut'u ne kadar gönülden desteklerim bilemiyorum. O yüzden çok sevinemedim. Mesut tarafına bakınca ise Mourinho gibi biriyle çalışacak olmasına rağmen bu transferin onun adına çok hayırlı olacağını düşünmüyorum.

Sanki arada 1-2 basamak atlamış gibi oldu, oysa kariyeri harika bir yönde ilerliyordu. Basamakları doğru bir hızla, sindirerek ve bir yandan da kendini geliştirerek çıkıyordu. Mesut henüz 22 yaşında ve artık Real Madrid'de oynayacak. Bundan sonra ne olabileceği ile ilgili hiçbir fikrim yok ama bence büyük risk aldı. Ben onun İngiltere'ye gitmesini ve orada potansiyelinin üzerine koymasını tercih ederdim. Tabii bir de şu var, transfer görüşmelerinde Mesut'un fikirleri ve tercihleri ne derece geçerli olmuştur onu da bilemiyorum.

Neticede her şeye rağmen ben de bu sezon Real Madrid maçlarını artık daha sıkı takip edeceğim ve bunun sebebi de Mourinho'dan çok Mesut olacak..

1 yorum:

Sekhranikos dedi ki...

umarım mourinhonun çirkefliği bu çocuğa sirayet etmez.