28 Temmuz 2010 Çarşamba

Issiar Dia --> Fenerbahçe


Dia'yı tanıyormuş gibi yorumlar yapmayacağım, onu bir kez bile izlemedim. Sadece duyduğum, sonradan gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla bir şeyler söyleyebilirim.

Açıkçası Stoch ile başlayan ve Dia ile devam eden transfer mantığından memnunum. Mevki olarak ben her ihtimalde bir forvet alınacağını bildiğimden bu hakkımda sağ kanat yerine öncelikle stoper tercih ederdim ama bunu da çok yanlış bulmuyorum. Hem önemli olan kimin ne düşündüğünden ziyade Aykut Kocaman'ın düşündüklerinin yapılması. Dia'nın onun istediği oyuncu alternatiflerinden biri olduğu çok açık. Yaşı makul, süratli ve hepsinden de önemlisi Fenerbahçe ile beraber yükselmeyi hedefleyecek bir oyuncu tercih edildi. Aykut Kocaman kendi istediği tipte iki kanat oyuncusunu takıma aldı.

Dia'nın nasıl bir performans vereceğini hep beraber göreceğiz ama benim içimde iyi bir his var. Transferden memnun olma sebebim ise Dia hakkındaki bu temeli olmayan iyi hissim değil, Aykut Kocaman'ın kendi istediği gibi bir takım kuruyor olması.

Hayırlı olsun.

2 yorum:

ank.tenis dedi ki...

Ayku kocaman hem kendi istedğini yapıyor ve en önemlisi yıllar sonra taraftarında istedğini yapıyor olması..http://ankaradatenis.blogspot.com/

fb_1907 dedi ki...

aynen yaaa bende çok şey bekliyorum. Kanal a'da izlediğim ve transfer ettiğimiz günden beri video sitelerineki fermansı insanı beklentiye sokuyor. :) (http://yapmavolkan.blogspot.com/)