24 Haziran 2010 Perşembe

Slovakya 3-2 İtalya


Baya üzüldüm. Tamam, İtalya’dan şampiyonluk beklemiyordum ama grup sonuncusu olmak büyük bir yıkım. Böylece son kupanın iki finalisti de gruplarında son sırayı alarak elenmiş oldu. Stoch’un devam etmesi de benim tesellim..

Maçın son 20-25 dakikasını takip edebildim, sanırım o bölüme kadar İtalya’nın yaptığı fazla bir şey de olmamış. Böyle bir maçta o dakikalara kadar, hatta ilk iki maçta hiçbir şey yapmayıp son 15 dakikada işi kurtarmayı beklemek pek mantıklı değil. Gerçi maçın son anlarında skor 2-1’e gelmişken İtalya’nın attığı bir gol de bence hatalı bir ofsayt kararıyla iptal edildi. Bu kötü durumlarına rağmen belki de gruptan çıkacaklardı ama neticede zaten hak etmemişlerdi. Düşünsenize, İtalya taç atışından gol yedi. Belki de ne halde olduklarını en iyi bu özetliyor.

Benim gibilerin sevgisini kazanan İtalya’nın bu İtalya ile ilgisi yok. Vasat oyuncuların, büyük liglerin gerisinde kalmış Serie A’daki orta sınıf futbolcuların oluşturduğu bu takımın başarılı olması zaten mümkün değildi. Belki de isabet olmuştur, belki de bu tokat sonrasında İtalyan futbolunda bir şeyler değişir.

Arrivederci azzurri..

2 yorum:

tofi dedi ki...

evet nedense benim de sempatim var, ama bu kadar kötü oynanmaz, tek tek bakınca hemen hepsi iyi ama nafile. maç boyu berbattılar, kaleci de fiyaskoydu, taçtan gol yediler evet de kaleci de bizim volkan gibi dalmış sanırım, geç açıldı. stoch iyi oynadı, sol açıkta iş yapıcak gibi... vittek'in de bonservisinin alınması guzel olmus.

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Stoch'u elenecez diye oynattı herhalde bu adam. Şimdi yine oynatmayacak. Anlayamadı kanatlar Stoch vs. gibi oyuncular oynayınca daha aktif.