10 Mayıs 2010 Pazartesi

'Regal' FC Barcelona

Barcelona futbolda başaramadı ama dün akşam Olympiakos karşısında aldığı rahat galibiyetle basketbolda Avrupa’nın en büyüğü oldu. Yarım yamalak izlediğim birkaç maç haricinde bu takımı sezon içinde fazla takip etmedim ama bu şampiyonluğu sonuna kadar hak ettiklerini ve Avrupa’nın en iyi takımı olduklarını biliyorum.

Gecenin benim için bir diğer güzel yanı da Başkan Laporta ile birlikte Busquets, Pique, Bojan, Xavi ve Puyol’un final maçını izlemek için Paris’e gelmiş olmalarıydı. Büyük kulüp, gerçekten çok büyük kulüp..
.

5 yorum:

Pamukk dedi ki...

regal yakışmamış unicef olsun bu da

bonaventure dedi ki...

basketbolda neden reklam alıyorlar?

Arkhe dedi ki...

Güzel soru. :)

Sadece forma reklamı değil, adının da önüna geliyor. Kesin güzel bir savunması vardır ama ben bilmiyorum. Herhalde basketbol formaları kutsal sayılmıyor.. :)

timlastik dedi ki...

böyle arkadaşları haftaya madrid'te de görmek isterdik. :-)

Pamukk dedi ki...

@timlastik

misafir umduğunu değil bulduğunu yer
inter versek barca yerine? :P