6 Nisan 2010 Salı

Yine Star Tv


Beklediğimiz ve korktuğumuz gibi Star Tv bu akşam Barcelona-Arsenal maçını yayınlamıyor. Küçük beyinli yöneticiler hala bu şekilde D-Smart satabileceklerini düşünüyorlar ve herhalde bu kafayla devam ettikleri sürece sonlarının Teleon'dan farklı olmayacağını da göremiyorlar.
.
Bizler de maçlar yayınlanmadıkça orada burada küfür etmekten başka bir şey yapmıyorduk. Bloglar bunun ötesine geçemedi ama bugün Ekşi Sözlük'de bir protesto hareketi başladı ve ben de az önce bir şeyler yazıp Star Tv'ye mail attım. Sizler de küfür etmekten başka bir şeyler yapmak isterseniz bizeyazin@startv.com.tr adresine ufak bir mail atabilirsiniz. Yazmaya üşenirseniz sözlük linkinden hazır metinler de bulabilirsiniz.
.
Açıkçası benim maçın yayınlanacağına dair bir umudum yok ama en azından karşılarına aldıkları insanların koyun olmadığını anlarlar. Maçın yayınlanmaması halinde belki bu protesto devam eder ve UEFA'ya özel bir şeyler hazırlanabilir. UEFA geçtiğimiz günlerde Sırp Devlet Televizyonu'na 1 milyon € ceza vermişti. Elimizde hiçbir şey olmasa sezon başında bize yaşattıkları bir Steaua Bükreş rezaleti var. Oradan belki bir şeyler çıkartabiliriz.

1 yorum:

SirEvo dedi ki...

Yolladım ben de bir mail.
İşe yarayacağını pek sanmasam da..