6 Nisan 2010 Salı

Yaşam Tarzı

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kusura bakma, benim basiretsizliğim sanırım ama ben anlatılmak isteneni çıkaramadım bu postta.

Arkhe dedi ki...

Yok Chao, estağfurullah.

Her yazıda bir şey anlatacağım, mesajlar vereceğim gibi bir kaygım yok. Gezinirken bunu gördüm, hali hazırda ona olan nefretimi iyice artırdığı bir akşamı bloguma bu şekilde not düşmek istedim.

Hepsi bu..

Adsız dedi ki...

Anlıyorum. Kendinden çok kolay nefret ettirecek bir adam neticede.

MuL€ dedi ki...

hehe sitesini incelemiştim daha önce ama bukadar dikkatimi çekmemişti bu foto..bugün staddaydım.kendisini bende sevmem,kılda oluyorum hal ve hareketlerinden ama ilk golünden sonra güzel vurdu köşeye diyen bi adamdım..kırmızılık hareketi yaptığında hayvan herif demeyi de eksik etmedim öte yandan..Galatasaray'a yakışmayan çok adam var bence..Keita gibi her nekadar bu aralar sakinlese de Ayhan gibi..