26 Mart 2010 Cuma

Samuel Eto'o


Sanırım geri döndü.

Livorno maçının özetini ve dolayısıyla Eto'o'nun iki muhteşem golünü ancak dün görebildim. Bu maçtan önce Serie A'da 23 maçta 8 golü vardı, Zlatan gibi o da geçtiğimiz sezon sergilediği performansın gerisinde ama Chelsea'ye attığı kritik golden sonra bu iki harika gol sezonun geri kalanında çok daha iyi şeyler yapacağını gösteriyor. Golleri görmediyseniz kısa özeti izlemenizi tavsiye ederim. Eto'o'nun iki golünden sonra ikinci devre gelen 3. golde de Maicon topa çok acaip vurmuş.

Araştırmadım, bana mı öyle geliyor bilemiyorum ama sanki Pandev'in oynadığı maçlarda ileride kim oynuyorsa onun performansı artıyor ve Inter de daha iyi bir futbol oynuyor.

4 yorum:

Pamukk dedi ki...

nesta ya gitsin goller

çagdas dedi ki...

Hocam sen bu sene Inter'i pek izleme şansı bulamadın tahmin ettiğim kadarıyla. Çünkü Eto'o sezon başından beri iyi oynuyor.

Geçen sezona oranla az gol atmış olmasının nedeni Milito ile beraber oynarken Milito'ya oranla rakip kaleye daha uzak, Inter orta sahasına daha yakın oynaması denebilir. Taktik olarak iyi sonuç verse de daha çok gol pozisyonu bulan Eto'o değil Milito oluyor, ki onun da 17 golü var ligde.

Arkhe dedi ki...

Yok izledim ama Barcelona'daki Eto'o'nun daha gerisinde olduğunu düşünüyorum. Çok daha fazlasını bekliyordum, bu takımın en önemli silahı olacağını düşünüyordum ama mesela bir Sneijder onun çok daha önünde yer aldı.

Demek istediğim çok kötü olduğu değil, beklentilerimin altında kaldığı.

Unknown dedi ki...

3.golde maicon yaradana sıgınıp vurmuş.o golun aynısını halı sahada veya mahalle arasında biri vursa kesin mevzu çıkar yavaş vur lan diye:)

not:yaradana sıgınır finke slm sölerim bjk dergisi aracılıgıyla :)))