2 Mart 2010 Salı

Only A Game?

.
Sonunda "Only A Game" isimli sergiye gidebildim. İçeride neler olduğunu tek tek yazmama herhalde gerek yok, sergi açıldığında birçok yerde bütün detaylar verildi. Görmeyen varsa da buradan bazı detayları okuyabilir.
.
İş güç derken ancak fırsat yaratabildim, geçe kalınca da Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi kupalarını görme fırsatını kaçırdım. Sergi benim hoşuma gitti. Ufak ama şirin bir ortam yaratmışlar. O küçük yerde yine de 1,5 saat geçirebildim. Yukarıdaki görselde de görebileceğiniz gibi sergiyi 30 Nisan'a kadar gezme şansınız var, giriş ücreti ise 2,5 TL.
.
Yeri geldiğinde kurumları eleştiriyoruz ama doğru şeyler yapıldığında da haklarını vermek gerekiyor. İstanbul'un 2010'da Kültür Başkenti olmasını fırsat bilip böyle keyifli bir organizasyonu düşünen TFF'yi ve diğer emeği geçenleri bu güzel sergi için tebrik etmek lazım.
.
Aşağıda çektiğim fotoğraflardan bazıları var, tıkladığınızda baya büyük hallerini görebilirsiniz. Bunlar benim nispeten daha fazla hoşuma gidenler. İlk fotoğraf Avrupa Kupası, benim tasarımını en çok beğendiğim kupalardan biridir. 2. sırada Milan'ın, 3. sırada ise Liverpool'un efsane 2005 Şampiyonlar Ligi finali öncesinde Futbol Federasyonu'na verdiği plaketler var.
.
4. olarak 1958'de Şampiyon Kulüpler Kupası 2. turunda Beşiktaş ile eşleşen Di Stefano'lu Real Madrid tarafından sahasında oynadığı ilk maç öncesinde Beşiktaş'a verilen şilt, son olarak da 18 Eylül 1968'de İngiltere'de oynanan Manchester City-Fenerbahçe maçının topunu görüyorsunuz.
.
Ufak bir zaman yaratıp sergiyi gezmenizi tavsiye ederim.
.

1 yorum:

Pamukk dedi ki...

görülmeye değer bir sergi.


belirtmeden geçemicem, fotoğraflar pek kaliteli olmuş