26 Mart 2010 Cuma

Galatasaray - Fenerbahçe

.
Soğumuşum galiba, artık eskisi kadar heyecanlanmıyorum. Medya, yöneticiler ve taraftar olduğunu söyleyen boş adamlar yüzünden işin tadı kaçmış, bunu bir kez daha fark ettim. Hatırlarım, 90’larda maça gitmeden önce uyumak kolay olmazdı. Kuzenle birlikte ufak beyaz tahtamıza kadroları yazar, sahada yerleştirir ve üzerinde uzun uzun tartışırdık. Pazar günü maç saati yaklaştıkça tabii ki heyecanlanacağım, ilk düdükte yine ellerim titreyecek ama eskisi gibi değil işte..

Maçın ne olacağı, nasıl geçeceği hakkında ne desek boş. Bir ufak hata, şanssızlık ya da ilk dakikada görülebilecek bir sarı kart bile maçı tamamen değiştirebilir. Daha kimin oynayıp oynamayacağını bile bilmiyoruz. Saha içini bir kenara ayırırsak saha dışında da maçı etkileyecek şeyler var. Mesela birkaç saat sonra Bursaspor’un alacağı sonuç maçın gidişatını direkt etkileyecektir. Olası bir puan kaybı Galatasaray’ın maça çok daha baskılı ve istekli başlamasını sağlayabilir. Ya da mesela başkanlık seçimi, pek mümkün değil ama oradan çıkacak beklenmedik bir sonuç Sami Yen’i daha durgun bir yer haline getirebilir.

Eski heyecanı yaşamıyorum dedim ama değişmeyen bir şey var. Galibiyet ile biten maçların sonunda yaşanan o mutluluk, o keyif hala aynı. Hele ki o galibiyet bir de deplasmanda yaşanmışsa daha da bir güzel. Umarım Pazar akşamı o mutluluğu yaşayan tarafta olurum..
.
.
Galatasaray - Fenerbahçe
28.03.2010 /
19:00
Ali Sami Yen Stadyumu

6 yorum:

Pamukk dedi ki...

bursa puan kaybederse ( ki sanmıyorum) herkes gaz yapar bi tek gs değil

bu konuda size katılmıyoyorum bayım

Arkhe dedi ki...

Bayan bizimkilerin gaz yapacağı varsa zaten öyle çıkarlar, eğer yoksa ne olursa olsun gevşek oynarlar.

aksilaz dedi ki...

Adam gibi çıkıp, efendi efendi futbol oynasınlar. Geçen yılki gibi horoz dövüşü tadınma derbi istemiyorum.

Pamukk dedi ki...

kibarca gevşek adamlar diim o zaman

ama gene de kabul etmiyorum :P

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

bende eski heyecanı yaşamıyorum uzun zamandır. taraftarda eski taraftar değil tabi. stadımda bile kendimi yabancı gibi hissediyorum,lanet olsun böylelerine.ama yine de inadına tribün,inadına taraftar.

Patasana dedi ki...

bana göre ilginç bir hafta oldu. pazartesi cuma bursa maçları, çarşamba kupa, canaydın' ın vefatı, özgener' in basın toplantısı, dün bizim cvbımız derken geçmez dediğim hafta hiç bişey anlamadan bitti. şu ana kadar hissetmediğim maç stresi bir anda üzerime çökmeye başladı. maçı radyondan dinlemeye karar verdim. bu benim için bir ilk. radyo spikerleri malum adam beni kalpten götürmezse maç sonrası kritiğini yaparım. şu saatleri ileri alma olayı biraz gerdi beni...