20 Mart 2010 Cumartesi

Bogdan Tanjević


Hafta sonları bilgisayardan uzak duruyorum ama bu olaya uzak kalamadım.

Sabah gazeteyi açtım ve öylece kaldım. Hemen bilgisayara koştum, etrafa biraz bakındım ve gördüm ki haber doğruymuş. Tanjevic kolon kanserine yakalanmış..

Takımın başından gönderil(e)medikçe ona duyulan nefret arttı, başkaları yüzünden o çok beddua yedi. "Kör ölür, badem gözlü olur" lafını sevmem ama doğru. Ona beddua edenler şimdi hayata tutunabilmesi için dua ediyorlar. Bazı tatsız olaylar insanlara tokat oluyor, bazı şeylerin farkına o zaman varılabiliyor..

İyi koç, kötü koçu geçiyorum ama o yenilgiyi hiçbir zaman kabul etmeyen, işler yolunda gitmediğinde sinirden çıldıran, titreye titreye isyan eden bir insan. Umuyorum ki bu hastalığa da aynı sertlikle isyan edecek, direnecek ve kazanacak..

Geçmiş olsun.. Bizi yine çıldırtsa da olur, yeter ki sağlığına tekrar kavuşsun..

1 yorum:

koala dedi ki...

Çok büyük geçmiş olsun, umuyorum bir an önce bu lanet hastalığı defeder hayatından ve sağlığına kavuşur.