28 Şubat 2010 Pazar

İBB 2-1 Fenerbahçe


Uzun uzun yorum yapamayacağım, gerçekten artık çok yoruldum. Gün "Ben demiştim"cilerin günü zaten, onlar gerekenleri söyler.

Ben bu çöküşe inanmakta güçlük çekiyorum. Nereden nereye diye düşündükçe, takım üzerindeki laneti, cımbızla aynı mevkilerin adamlarının sakatlanmasını hatırladıkça sıkılıp daralıyorum. Kısa bir süre önce kaçıncı haftaya kadar arka tarafla kaç puan fark olabileceği konuşulurken, Galatasaray'lılar bile Fenerbahçe'yi şanslı görürken bugün fiş çekiliyor..

Vasat futbol, rezil bir hakem, kendi futbolcusunu yuhalayan taraftar, dağılan bir teknik direktör ve komik açıklamalar yapan yönetici.. Her açıdan kabus bir gün.. İyi oynarken kazanamayan takımın kötü oynadığı bir maçı kazanması pek mümkün değildi.. Çıkarken kaybedilen 2 top gol oldu, rakip takımın başka da pozisyonu yok..

Bursaspor maçından sonra "zaman ayağa kalkıp dik durma zamanıdır" demiştim ama duramadık. Bu saatten sonra da ayağa nasıl kalkılacak bilemiyorum. Bu takım 100. yılda çok daha zor günleri aşmış, çöktü denirken ayağa kalkmıştı ama o camia ile, o taraftar ile, o futbolcular ile yani kısacası o Fenerbahçe ile bugünün Fenerbahçe'si arasında çok fark var..

Ben fişi çekmem ama sanırım bir süreliğine Fenerbahçe üzerine fazla düşünmemek, tartışmamak ve biraz sessiz kalmak en iyisi olacak.

4 yorum:

Erdem dedi ki...

aynen söylediğiniz gibi, söylenecek şeyler dahi tükeniyor f.bahçe hakkında.

mevcut şartlarda şunları dememek mümkün mü?

hakem kötü
takım kötü
hoca kötü
yönetim kötü

Pamukk dedi ki...

şubat bitti tüh

esperanza dedi ki...

Fb 2 hafta sonra toparlar, once asy de gs yi yener, o gazla yakalanacak seride besiktasi da kadikoy de paketleyip 3-4 puan farkla sampiyon olur.

esperanza dedi ki...

ben harbi bu isi biliyorum arkadas...