21 Ocak 2010 Perşembe

Teniste de "Vatan"


Ofise Vatan gazetesi girdiği için arada göz atıyorum. Bu sabah da Klasik bir Feridun Niğdelioğlu haberi gördüm ve sinirlerim yine bozuldu. Neyse konu bu değil.

Asıl haber Marsel İlhan'ın elendiği maçta çıkan tribün olaylarıydı. Habere göre Türk seyirciler meşale yakıp Şili'li taraftarların üzerine atmışlardı. Ben de bunu bloga taşıyacaktım, meşaleli Türk seyircileri gösteren bir fotoğraf aradım ama bulamadım. İstediğim gibi bir fotoğraf bulamamış olmamın sebebini ise sanırım az önce öğrendim.

Medyaspor'un haberi burada. Açıkçası verdikleri bilgiler doğruya benziyor, ben inandım. Onlara göre olayları Türk seyirciler başlatmamış, hatta meşaleyi yakan da Şili'li taraftarlarmış. Futbol haberlerinin bir amacı var tamam ama bir gazete neden kendi ülkesini yalan haberlerle karalamak ister anlamıyorum.

Spor medyası zaten sevilmiyor ama ben Vatan'dan ekstra nefret ediyorum.

Hiç yorum yok: