23 Ocak 2010 Cumartesi

Fenerbahçe 3-1 Denizlispor


Takımı, stadımı ve futbolu bu kadar özlemişken ilk maçın kız kardeşimin evlendiği güne denk gelmesi de benim şanssızlığım. Eve gelince tekrarına baktım ama gecenin köründe alkollü bir şekilde izlediğim maçın yorumu sağlıklı olmaz. Zaten o hava ve zemin şartlarında oynanan futbolun da yorumu yapılmaz, sadece gösterilen mücadele takdir edilir.

Zemin düzelecek. Sürecin böyle olacağı biliniyordu ama keşke bu iş sezon başında akıl edilebilseydi. Saraçoğlu zemini geçen sene de iyi değildi.

Ben puan kaybı bekliyordum. Devrenin ilk maçı olması, hava ve zemin şartları beni böyle düşünmeye itiyordu ama takım beklediğimin çok üzerinde bir mücadele gösterdi. Devre arası kampı kötü geçmemiş, Antalya maçında görülen olumlu sinyallere bu maçta ekstra bir mücadele gücü de eklendi. Bundan dolayı tüm takımı tebrik etmek lazım.

Can sıkan şey sarı kartlar. Bu konuda futbolcuların günahını almayı hiç sevmem ama gerek faullerin yapılış şekli, gerek kartı gördükten sonra verilen tepkiler bana Santos ve Lugano'nun gördüğü kartların kasıtlı olduğunu söyletebiliyor. Cristian'ın gördüğü kart bence doğru bir karar değil ama hakemi bu kararı için çok suçlayamam. Emre'ye çıkan kart ise büyük bir hata, hiç tartışmam. Bünyamin Gezer herhalde pek formda değil, Semih'e çaldığı bir faul var ki büyük komedi. Ciddi bir gol pozisyonunu kesti.

Tek tek futbolcu değerlendirmeyeceğim, dediğim gibi maçı sağlıklı bir şekilde izleyemedim. Neticede önemli bir 3 puan geldi, rahat bir hafta sonu geçireceğiz. Hava şartları diğer maçların oynanmasına müsade etmeyebilir ama o maçlar oynanırsa rakiplerin bu şartlar altında puan kaybetme ihtimali yüksek. Son olarak Denizlispor için küme düşme dileklerimizi dile getirelim. Ali İpek "Düşersek etrafta dolaşan çantaları açıklayacağım." sözünü belki 4 sene sonra yerine getirir.

Hiç yorum yok: