21 Ocak 2010 Perşembe

Colin Kazım Richards --> Toulouse FC


İlk geldiği günden beri ona çoğunluk ısınamadı, ülke insanını geçtim Fenerbahçe taraftarları bile onu sevemedi. Genç, oldukça yetenekli ve çok da iyi bir fiziği var ama kafa olarak çok gelişmediği hatta hala çocuk olduğu da ortada. Beni de defalarca çıldırttı, saha dışındaki rahat tavırlarını saha içinde de devam ettirdi. Hep gevşek davrandı, yaptığı işi pek ciddiye almadı. Bazı maçlarda çok önemli işler yaptı, bu sezon da Daum’un gözdesi oldu ama önce kendine sonra da Türk spor medyasına yenildi. En büyük hatası kulübüne yalan söylemesi ve kamuoyu önünde küçük düşürmesi oldu, affedilmedi.

Gitmesi Fenerbahçe için bir kayıptır, fizik ve yeteneği bir arada bulmak pek kolay değil. Kafasını biraz daha çalıştırabilseydi Fenerbahçe forması ile çok önemli yerlere gelebilirdi ama aynı şekilde devam ederse nereye giderse gitsin yükselmesi bence pek mümkün değil. Sözlükte görmüştüm, eski hocası onun için “Onu büyük bir potansiyeli olduğu için transfer ettik ama kendisi çalışılması imkansız biri” demiş. Yani orada da Kazım aynı Kazım’mış, burada yaşadıkları sadece Fenerbahçe’ye özel değil.

Gitmesinin tek sebebini adının karıştığı olaylar ve kulübün onu yollaması olarak görmüyorum. Kazım’ın da Fenerbahçe forması ile bir gelecek düşünmediği belli oluyordu. "Seviyoruz bu oyunu" isimli blogda bir röportajını görmüştüm, "Ben durmam Fenerbahçe'de, İspanya'ya gideceğim" demişti. Bu şekilde olmasını herhalde o da istemezdi ama sonunda Türkiye’den kurtuldu. Bu transfer hem Fenerbahçe hem de Kazım için hayırlı oldu. Burada hiçbir şansı yoktu, şimdi biraz büyüdüğü takdirde yükselme şansı var.

Yolu açık olsun.

Hiç yorum yok: