4 Aralık 2009 Cuma

UEFA Yılın Takımı / 2009

.
UEFA, 2009 yılının takımı için oylamaya başlamış, en azından ben yeni gördüm. Haliyle adaylar arasında bir Barcelona dominasyonu var. Mesut da kendisine orta sahanın solunda yer bulmuş.

Benim seçimlerim aşağıda. Çok objektif davranmadığımı hemen söyleyeyim. Mesela Ronaldo benim takımımda yer bulamaz, milli takımı için yaptıklarını da düşünerek o bölgeyi Hamsik’e verdim. Zanetti hayranlığım da sağ bek seçimimi direkt etkiledi.

Giggs’i almayı çok istedim ama saçma bir şekilde Iniesta ile aynı mevkide yer aldığı için oyumu ona veremedim. En çok zorlandığım bölge ise hücuma yönelik orta saha oldu. Kaka’nın Milan’ı tek başına sürüklemesi, Lyon dominasyonuna son veren Bordeaux’un Gourcuff’u ve Diego’nun harika performansı derken yine biraz da ona olan ekstra sevgimin etkisiyle oyumu sezonu 16 golle kapatan ve aynı zamanda İngiltere’de yılın futbolcusu seçilen Gerrard'a verdim.

Teknik adam ve kaptan seçiminde ise hiç zorlanmadım, tabii ki Guardiola ve Puyol..
.
Kaleci: Edmin van der Sar
Defans: Javier Zanetti, Nemanja Vidic, Carles Puyol, Patrice Evra
Orta Saha: Marek Hamsik, Xavi Hernandez, Andres Iniesta, Steven Gerrard
Forvet: Samuel Eto'o, Lionel Messi
Teknik Direktör: Josep Guardiola

Oy vermek isteyenler kendi takımlarını burada kurabilirler.

1 yorum:

¹ºu® dedi ki...

Kaleci: Julio Cesar
Defans: Daniel Alves, Nemanja Vidic, Carles Puyol, Patrice Evra
Orta Saha: Cristiano Ronaldo, Xavi Hernandez, Andres Iniesta, Steven Gerrard
Forvet: Zlatan İbrahimoviç, Lionel Messi
Teknik Direktör: Josep Guardiola