4 Aralık 2009 Cuma

Tello ve Fenerbahçe


Ocak ayı yaklaşıyor, Beşiktaş taraftarları arasında en çok konuşulan konulardan biri ise Delgado'nun geri dönmesiyle birlikte kimin takımdan ayrılacağı. 1 ay önce çoğunluk Fink tahmininde bulunurdu ama bugün işler değişmiş durumda. Ben Sivok, Ferrari, Ernst, Fink ve Tabata'nın ayrılmasına pek ihtimal vermiyorum.

Bobo'ya iyi bir teklif gelmesi durumunda gözden çıkarabilirler. Delgado'yu da aynı yöntemle bu sezon sonuna kadar kontrat dondurarak kadroda tutabilirler. Holosko'nun sakatlığı malum, belki Delgado ile onun yerini değiştirirler. Aylar önce camiaya yakın bir Beşiktaşlı arkadaşım Ocak'da Tello'nun gönderileceğini söylemişti. Belki onun da etkisiyle bana da Tello ile yollar ayrılacak gibi geliyor.

Tello 30 yaşını devirdi, genç bir oyuncu değil ama hazır Roberto Carlos da giderken Tello Fenerbahçe için nasıl olur diye düşünmeye başladım. Demirören ile bir yakınlaşma başlamıştı, çok bir bonservis isteyecek durumu da zaten yok. "İhtiyacımız var, gelirse çok katkısı olur, iyi transfer" gibi net fikirlere sahip değilim, sadece öyle bir aklımdan geçti.

Devre arasında Fenerbahçe'nin öncelikli ihtiyacı tabii ki forvet ama Güiza ile yolların ayrılacağını sanmıyorum. Tello için de bir girişim olmayacaktır, bunu da biliyorum. Maksat muhabbet işte, kazayla böyle bir şey olursa en fazla "Ben demiştim!" ukalalığı yaparım o kadar..

7 yorum:

Pamukk dedi ki...

başlarım senin maksat muhabbetliğine
şu başlığa bak puuuuuuuu
gelemez kardeşim rahat bırak futbolcularımızı izin vermiyorum ben!
gitmiş bide beşiktaş formalı fotosunu koymamış
kınıyorum sizi bayım!

ayrıca tabata gitsin!

tamchee dedi ki...

Alırız Tello'yu, veririz Ali Güneş'i olur biter.
İkiside yeni takımlarında iş yapar..!
:D

SirEvo dedi ki...

Tepe tepe kullanın. :))

tamchee dedi ki...

@SirEvo
Yok yok gelirse solda kullanırız..!
:D

stalker dedi ki...

kim gidecek tartışmasına fenerliler bile girdi, bi tek bizim yönetimden ses yok :)

fink, ernst, ferrari, delgado, tello, bobo, sivok, holosko.. bu heriflerin hepsini seviyorum, hiçbirine gitsin diyemem. tabatayaa alışamadım henüz, o da malum sebeplerden gidemez...

hani bi futbol aklı yönetiyor olsa bjkyi, bi sürü varyasyon yaparım, akıl yürütürüm ama yok ki öyle bi planlama. piyango gibi olacak ara transfer. tek temennim inşallah bobo gitmez, tc vatandaşı olur ömür boyu santrforumuz kalır :)

esperanza dedi ki...

Serdar Ozkan i verelim hem oz evladimiz daha havali transfer olur


Bu arada Tello nun Besiktas formali fotosunu bulamadin mi kuzen :) ??

Arkhe dedi ki...

Yok müdür, biz hava için Arda'yı alacağız. :o

Beşiktaş formalı fotoğrafı her yerde var, burada da başka bir fotosu olsun. :)