23 Aralık 2009 Çarşamba

Fenerbahçe 3-0 Altay

Türkiye Kupası'nı nasıl daha "cazip!" hale getirebiliriz diye gösterilen çabalar boşa gitmiyor. Bu maçın başını kaçırdım. İzlediğim bölümde ise arkadaşlarla sohbet ettim, basketbol ve voleybol maçlarına göz attım. İkinci devrenin başında dalmışız, açtığımda dakika 55 olmuştu. Fenerbahçe maçını bile en fazla bu kadar ilgiyle izlediğim bir durumda haliyle diğer maçları neredeyse hiç izlemedim. Galatasaray maçına 15-20 dakika bilgisayar başındayken baktım, Beşiktaş maçının ise gollerini bile henüz görmedim.
.
Aklımda kalan fazla bir şey yok. Sağ tarafta Anadolu'dan Futbol blogunda gördüm, oynayanlar ağırlıkla Altay'ın yedekleriymiş. Böyle bir maç ortamında bir değerlendirme yapmak çok anlamlı olmayabilir ama Özer'in ışıl ışıl parlaması her şeye rağmen insanı mutlu ediyor. Onun hakkında çok konuşmak istemiyorum, nazar değmesin. Çok konuşulmasını da istemiyorum, gittiği güzel yoldan sapmasın. Aynen devam etsin.
.
Saraçoğlu'nun problem olmayı aşıp rezalet boyutuna gelen zemini hakkında maç içinde konuştuk. Buraya da bir şeyler yazacaktım ki güzel bir haber okudum. Lambuja yazmış, Premier League'deki 13 takımın yanı sıra Barcelona, Real Madrid, Ajax ve Bayern Münih gibi kulüplerin, stad zeminleri için çalıştığı SGL Concept isimli firma ile anlaşılmış. Çok hayırlı bir haber. Sonunda kulüpten birileri de bu duruma dayanamamış.
.
Avrupa'dan şimdilik dikkat çekenler ise Lille ve Ajax. Fransız rakip 3-4 atarak devam ediyor, bugün de deplasmanda Nancy'i dörtlemişler. Ajax ise WHC isimli amatör takım karşısında abartmış, belki de biraz terbiyesizlik yapmış. Deplasmanda 14-1 kazanmışlar.
.
Türkiye Kupası'nı organize edenler şu altta yer alan fotoğraftan hiç mi rahatsızlık duymuyorlar merak ediyorum. Maç saatleri rezalet, özellikle seyirci sayısını düşürmek ister gibi bir halleri var. Şu saçma grup sisteminden vazgeçseler, herkesi tek bir torbaya atıp eşleştirseler ve direkt başından sonuna kadar eliminisyon ile gitseler de kupanın biraz anlamı ve heyecanı olsa. Standart bir futbol izleyicisi bile bunu düşünebilecekken futbolu yönetenlerin şu görüntüler karşısında bir şey yapmıyor olmaları inanılmaz. Allah akıl fikir versin.
.

Hiç yorum yok: