17 Aralık 2009 Perşembe

Dönüşümlü Yayın@Spormax



Dün akşam Premier League'de aynı anda oynanan dört maç vardı. Spormax Chelsea-Portsmouth, Liverpool-Wigan, Tottenham-Manchester City ve Burnley-Arsenal maçlarını dönüşümlü yayınlamayı tercih etti.

İzlediğim maçtan hiçbir şey anlamadım. Yayınlanan maç sayısı dört olunca bazen dakika başı maç değiştirdikleri oldu. Gol oluyor, tık diğer tarafa ama tam son vuruş anına. Biri karşı karşıya tık hemen o maça, gol kaçıyor tık öbürüne.

Sanki Türkiye fanatik İngiliz taraftarlarla dolu da böyle bir şey yaptılar. Hayır, şampiyonluk maçları olsa anlarım ama bu maçlarda böyle bir yayının tercih edilmesini anlamadım. Zaten ağırlıkla Chelsea maçı ekranda kaldı, diğer maçlara pozisyon ve gol olunca bağlandılar. Hem o maçlardan bir şey anlamadım, hem de Chelsea maçına adam gibi giremedim. Seç birini, sadece onu ver işte ne kaybedersin..

Spormax'den henüz nefret etmiyorum, hatta seviyorum bile denebilir ama bir daha böyle saçma bir iş yapmazlarsa en azından ben daha çok keyif alacağım.

1 yorum:

koala dedi ki...

Sen yine dayanabilmişsin, ben benzer bir nefret duygusuyla film izlemedim. Berbat bir yayıncılık anlayışı...