8 Aralık 2009 Salı

CSKA'da Doping


Beşiktaş için iyi haber.. Burada da bazı detaylar var.. CSKA'dan Ignashevich ve Berezutski'nin 3 Kasım'da oynadıkları Manchester United maçından sonra yapılan kontrollerinde yasaklı madde bulunmuş ve UEFA da bu iki futbolcuya yasak getirmiş. İlgili madde oyunculara soğuk algınlığı için verilen ilacın içinde varmış ve bu ilaç kullanılacağı zaman UEFA'ya bilgi verilmesi gerekiyormuş. CSKA yetkilileri de sanırım bunu atlamışlar. İki futbolcunun alacağı ceza ne olur bilemiyorum ama uzun vadede sonuç ne olursa olsun neticede savunmanın iki önemli adamı bu akşam forma giymeyecek.

Muhtemelen tüm takım da bu olaydan olumsuz etkilenmiştir. Maçın önemi büyük, sahaya bu olayı kafalarından atıp çıkabilirler ama hiçbir şey olmasa bu iki ismin yokluğu CSKA'nın saha içi düzenini mutlaka çok etkileyecektir. Bana maç berabere biter gibi geliyordu ama bu olay ibreyi ciddi bir şekilde Beşiktaş'a çevirdi. Gol atmakta sıkıntı yaşayan Beşiktaş için herhalde rakip takımın iki savunma oyuncusunun yokluğundan daha iyi bir haber olamazdı. Kazanacaklarını düşünüyorum ama Almanya'da ne olur bilemiyorum..
.
.
Edit: CSKA'nın Şampiyonlar Ligi'nden ihraç edilme ihtimalinden bahsediliyor ama bence pek mümkün değil.

2 yorum:

stalker dedi ki...

ignaşeviç bizim ferrari'nin cska'daki muadili. aleksey b de joker gibin, ama genelde dış bek oynuyor. bizim için çok iyi bir haber.

pek umudum yoktu; tersine döndü durum.

SirEvo dedi ki...

İhraç olayı olsun tam olsun. Hakettik yahu Uefa'yı artık. :D