2 Kasım 2009 Pazartesi

Kırmızı Çizgi


Hıncal Uluç bir yerlerde Fenerbahçe atkısı takmış, olay olmuş. Fotoğrafları görünce aklıma geldi, Hıncal Uluç NTV Spor’da sessiz sedasız yeni bir programa başladı. "Kırmızı Çizgi" isimli program Pazartesi günleri 22:00'da yayınlanıyor ve Uluç'a Mehmet Aslan eşlik ediyor. Kendisi Hürriyet’in Spor Müdür Yardımcısı oluyormuş. Benim haberim yoktu, kanal dolaşırken rastlayıp biraz bakmıştım. Derbi sonrasına denk geldiği için formundaydı, önüne gelene saldırıyordu.

90 dakika yayından kaldırıldığında gerekçe olarak gösterilen ekonomik kriz kabul görmemiş ve yer yerinden oynamıştı. Bloglar, gazeteler, forumlar bu olaya geniş yer vermiş ve işi Aziz Yıldırım ile Fenerbahçe’ye bağlamıştı. 3 yıl şampiyonluk sözü verilmişti ve operasyon başlamıştı. En çok ses getiren, bloglarda fazlasıyla yer bulan yazı ise Haşmet Babaoğlu'ndan gelmişti. (6 Temmuz 2009 - Sabah)
.
Yeni programı izledim, tarzında bir değişiklik yok. Hani programı yayından kaldırtan Aziz Yıldırım’dı ya, acaba Hıncal Uluç’un ekranlara dönmesine nasıl izin verdi merak ediyorum. Haşmet Babaoğlu sesini çıkarmaz. Benim de bir fikrim yok ama 90 dakika yayından kaldırıldığında kıyameti koparanların bir fikri vardır diye düşünüyorum..

Hiç yorum yok: