21 Kasım 2009 Cumartesi

Beşiktaş - Fenerbahçe



Şu gereksiz milli maç arası ve bu arada olan olaylar derbiyi doğru düzgün gündeme getirmedi. Ne maç öncesi gerginliği var, ne adam gibi bir heyecan. Bloglarda, forumlarda Beşiktaş taraftarı olayların dışında kalmanın da katkısıyla biraz daha maçın havasına girmiş gözüküyor..

Fenerbahçe kağıt üzerinde avantajlı, bunu söylemek için alim olmaya gerek yok ama maçın İnönü’de olduğu da unutulmamalı. Fenerbahçe’nin son yıllarda İnönü’de büyük bir üstünlüğü olabilir ama ne olursa olsun derbilerde her zaman avantaj ev sahibi takımındır..

Kadro kalitesine ve 12 haftadır izlediğimiz futbola baktığımızda Fenerbahçe bir değil birkaç adım önde. Dengeli ve düzenli bir takım Fenerbahçe. Ve aynı zamanda çok da güçlü bir takım. Bu tip maçlardan istediğini almasını da biliyor. Galibiyetin şart olmaması da Fenerbahçe’nin avantajı..

Maçın gidişatını daha çok belirleyecek takım Beşiktaş, Fenerbahçe’nin kimlerle ne şekilde oynayacağı neredeyse belli ama Mustafa Denizli’nin ne yapacağı hakkında kimsenin bir fikri yok..

Bunlar konuşulur, edilir ama bunların hiçbir anlamı da kalmayabilir, neticede bu bir derbidir. Bugün benim için dünyanın en büyük derbisi de Dolmabahçe’de oynanacak olan Beşiktaş-Fenerbahçe derbisidir..

İnönü deplasmanlarını severim. Kaybederken de severdim, haliyle son yıllarda daha ayrı bir keyif alıyorum. Sanki Fenerbahçe taraftarı o stadın içinde daha bir güzel duruyor..

Galibiyet sonrası Dolmabahçe’den iskeleye doğru şarkılarla yürümenin keyfini ben hiçbir deplasmandan almıyorum.. Beraberlik beni üzmez ama o keyfi bugün de yaşamayı çok istiyorum..

Fenerbahçe futbolcusu da maçı benim kadar isterse bu akşam o staddan mutlu çıkan taraf yine biz oluruz..

Haydi bakalım..

2 yorum:

Área de Castigo dedi ki...

'Galibiyet sonrası Dolmabahçe’den iskeleye doğru şarkılarla yürümenin keyfini ben hiçbir deplasmandan almıyorum.. Beraberlik beni üzmez ama o keyfi bugün de yaşamayı çok istiyorum..' ah be müdür.. :)

Arkhe dedi ki...

Karabataklar kafayı çıkarmaya başlamış.. Olsun seni görmek böyle de olsa güzel :)

Bu arada her şeye rağmen yine de çok keyifli bir deplasmandı..