4 Kasım 2009 Çarşamba

Ağlanacak Hale Gülmek


"Osman Nuri Yaman başkanlığındaki yönetimin, bugün de ödeme yapmaması üzerine futbolcular Sefa Sirmen Tesisleri’nde saat 11.00’de yapılması gereken antrenmana çıkmadı. Aynı saatlerde “Hodri Meydan Grubu” olarak adlandırılan 50 civarında taraftar da özel güvenlik görevlilerinin müdehalesine rağmen zorla tesislere girdi. Futbolcuların antrnenmana çıkmadığını gören taraftar grubu, “Onların yerine biz yaparız” diyerek bir süre antrenman sahasında top oynadı."


Haberi az önce Milliyet'de gördüm ve çok güldüm. Fotoğraflar ve "Onların yerine biz yaparız" cümlesi çok komik geldi ama insan bir yandan da üzülüyor. Futbolu seven ve hakkını veren Kocaelispor gibi bir kulüp bu haldeyken İBB'ler, Kasımpaşa'lar Süper Lig'de sefa sürüyor..

2 yorum:

Dobrowski dedi ki...

hocam olayın aslı o değilmiş. editledim bende postumu

Arkhe dedi ki...

Olayın aslını bilemiyorum ama herhalde benim postumun ana fikri değişmiyor;

Futbolu seven ve hakkını veren Kocaelispor gibi bir kulüp bu haldeyken İBB'ler, Kasımpaşa'lar Süper Lig'de sefa sürüyor..