12 Eylül 2009 Cumartesi

UEFA Champions League Fantasy Football - 09/10

Fırsatı bulmuşken fantasy football takımımızı da kuralım, kurmuşken blog için bir de lig açalım dedim. Arkadaş çevresi dışında çok rağbet olacağını sanmıyorum ama geçtiğimiz sezon 3 kişiyle oynadığımız lig bile keyif vermişti. Halihazırda takımı olanlar bir tık ile belki bizim lige de katılırlar. Takip edemediğim için bilemiyorum ama blog'lardan lig açmış olan varsa da katılmak isterim. Yoruma yazılması yeterli.

Sanmam ama oldu ki bilmeyen vardır, olaydan kısaca bahsedelim. Mevzu basit, ilk turda her takımdan en fazla iki kişi seçerek yedekleriyle birlikte takımınızı kuruyorsunuz. Oyuncular da mevkilerine göre maç içinde yaptıklarıyla takımınıza puan kazandırıyorlar. Puanlamayı buraya uzun uzun yazmıyorum, detaylar zaten oyunun sayfasında var.

Buradan üye olabilirsiniz, üye olup takımınızı kurduktan sonra üstte yer alan "leagues" sekmesini tıklayıp, sonra da aşağıda gösterildiği gibi lig kodunu girerek lige katılabilirsiniz. İki ayrı lig kurdum. Biri klasik, genel toplam üzerinden sıralama yapılıyor. Diğeri ise Head to Head olarak geçiyor, belirlenen fikstür üzerinden takımlar karşı karşıya geliyor ve o hafta daha çok takım puanı toplayan 3 puanı alıyor.

Klasik Lig Kodu: 50982-11478

Head To Head Lig Kodu: 50982-11482
.

2 yorum:

KusMisali dedi ki...

Türk oyunseverler de burada buluşuyor

14198-13413

İyi Eğlenceler...

Ömer dedi ki...

Hem Engin'in verdigine, hem de senin Klasik olarak yazdigina girdim. Hayirlisi olsun. :)