12 Eylül 2009 Cumartesi

Kısa Kısa


* Bosna Hersek’i yenemedik, Güney Afrika’ya bir “mucize” olmazsa gidemeyeceğiz. Dünya Kupası bu spor dalının en büyük organizasyonu ve biz bu organizasyona 8 yıldır uzağız, en iyi ihtimalle bir 4 sene daha uzak kalacağız. Çok yazık.. Futbola bu kadar bağlı bir ülke için gerçekten çok üzücü.. Peki sorumlu kim? Herhalde bu tablo da İstanbullunun tedbirsizliğinin sonucu..
.
* Hiç beklemediğimiz yerden seviniyoruz, iyi ki basketbol var. Muhteşem oynuyoruz, kusursuza yakın. Tanjevic’in takımı hep doğruları yapıyor, oyuncular da bireysel olarak kapasitelerinin en üst seviyesinde. İzlediğimiz en iyi milli takımlardan biri, hatta belki de en iyisi. Böyle bir çizginin yakalandığı turnuvada bazı zirve takımların içinde bulunduğu durum bizim için büyük bir şans. Aynen devam..
.
* Tekrar futbola dönelim, Arjantin Brezilya’dan sonra Paraguay’a da yenildi. Arjantin’siz Dünya Kupası olur mu? Lütfen olmasın. Hala gideceklerine inanıyorum ya da inanmak istiyorum ama eğer oldu ki gidemezlerse bir teknik direktörün sahip olabileceği en büyük krediye sahip olan Maradona işine ne kadar devam eder bilinmez. E zaten bir zahmet devam da etmesin..
.
* İngiltere-Hırvatistan maçını Türkiye maçının izin verdiği ölçüde izleyebildim. Capello’lu İngiltere benim için Dünya Kupası’nın en büyük favorilerinden biri, hatta Brezilya ile birlikte en büyük favorisi. İzlemek keyif veriyor.
.
* Zico’nun görevine son verildi. Spor Bakanlığı yapmış, Japonya’da futbolu yapılandırmış bu güzel insan bizim Milli Takımın başına geçse güzel olmaz mı? Bence harika olur. Ama diyelim böyle bir şey oldu, medya orada kalmasına ne kadar izin verir bilemiyorum. Onların sesi sadece İmparator’a çıkmıyor ya da daha doğrusu çıkamıyor..
.
* Ntv Spor sevgimiz katlanarak artıyor, geç bile kalmışlardı ama zararın neresinden dönülse kardır. Bir Milano derbisi kaçırdık ama buna da şükür, Serie A sonunda Ntv Spor’da..
.
* Geçenlerde İtalya Ligi özetlerini izliyordum, o ara aklıma geldi. Rezalet zeminlerde futbol oynuyorlar, neredeyse bizden bile kötü. Stadların hali de pek iç açıcı değil, tribünlerin de dolu olduğunu söyleyemeyiz. İtalya futbolunun kurtulması için bence acil olarak bir büyük organizasyon düzenlemeleri lazım. Almanya örneği karşımızda duruyor, İtalya’nın da baştan sona bir elden geçmesi Serie A’yı kurtarabilir.
.
* Akşam Derbi var. Çok yakından takip edemedim ama sanırım maç kadar yağmurluk meselesi konu olmuş. Bana deplasman tribünün yetişmemesi inandırıcı gelmiyor, önce bunu bir belirteyim. Galatasaray yönetiminin yağmurluk fikri ise güzel ama sanırım Beşiktaş yönetimi taraftarına siyah-beyaz yağmurluk dağıtacakmış.
.
* Galatasaray’ın düşünüldüğü kadar kolay kazanacağına inanmıyorum, Ayhan oynamıyorsa işler iyice zorlaşacaktır. Hatta Beşiktaş’ın kazanarak çok kişiyi şaşırtabileceğini de düşünüyorum ama günün Galatasaray için özel bir gün olması, Metin Oktay’ın anılacak olması işleri biraz değiştirebilir. Bu tip tiyatrolar Sami Yen’de çok seviliyor, takımı da olumlu etkiliyor.
.
* Sanırım Ekim ortası rahatlayacağım. Yani umuyorum.

Hiç yorum yok: