20 Eylül 2009 Pazar

%100 Futbol'dan Sarhoş Geçti


"Başarı yaşanmadı kardeşim. Beşiktaş taraftarının duası ile oraya geldi Beşiktaş. İçten gelen dualarla çifte kupa kazandı. Buna başarı denmez. Biz kaybettik onlar da kaybetti. Buna başarı mı diyorsun? Dualarla Beşiktaş şampiyon oldu."
*
"İstifa etmeyeceğim, görevimi sonuna kadar götüreceğim. İstifa edecek benim önümde daha çok kişi var. Öncelikle, aldıklarını vererekten teknik direktör, arkasından sayın Yıldırım Demirören. Tabi sonra sıra bize de gelecek, ancak önce onlar bir yolunu alsınlar."
*
"Az bile konuştuğumu düşünüyorum. Geçmişte yaşadığımız acı tecrübelerle ben ileriyi pek göremiyorum. Çözüm yolu mu kaldı, sabır mı kaldı, taraftarın yüzüne bakacak halimiz mi kaldı? Yönetici olarak maskeyle sokağa çıkar olduk. "

4 yorum:

Pamukk dedi ki...

sen de gitmesi ggereken ilk sıralardaki adaylardansın muhtar kılıklı levent erdoğan

Free Siyaset dedi ki...

programı canlı izlemiştim. adamın sarhoş oldugu yazını görünce bastı. taşler yerine oturdu. :)

Gayriciddimilliariza dedi ki...

+1903 pamuk
dinime küfreden levent müslüman olsa

iris dedi ki...

inşallah en kısa zamanda Beşiktaş'a başkan olur. En fazla 5 senede süper amatöre düşürür takımı.