27 Ağustos 2009 Perşembe

Şampiyonlar Ligi 09 - 10


Şampiyonlar Ligi'nin yeni eleme ve torbalama sistemini beğendim, destekliyorum. Bu Beşiktaş'ın da şansı oldu, kurada büyük bir kısmetsizlik ya da gruplarda ekstra kötü bir performans gelmezse en azından Avrupa Ligi'ne devam edebilme şansları oldukça yüksek olacak.

Torbalar ve benim tahminim aşağıda. Bloglarda tahmin istemek adetten, arzu eden yorumlara bıraksın. Tutturana benden bir ödül yok, sadece milyonların takip ettiği bu blogda kendisini afişe edeceğim.


1. Torba
Barcelona
Liverpool
Chelsea
Manchester United
AC Milan
Arsenal
Sevilla
Bayern Münih

2. Torba
Olympic Lyon
Internazionale
Real Madrid
CSKA Moskova
Porto
AZ Alkmaar
Juventus
G.Rangers

3. Torba
Olympiakos
Marsilya
Dinamo Kiev
Vfb Stuttgart
Fiorentina
Atletico Madrid
Bordeaux
Beşiktaş
.
4. Torba
VfL Wolfsburg
Standard Liege
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
Apoel Fc
Debreceni
.
Benim Tahminim: Chelsea - Juventus - Beşiktaş - Rubin Kazan
Ölüm Grubu: Manchester United - Real Madrid - Beşiktaş - Wolfsburg
Mustafa Denizli Grubu: Sevilla - CSKA Moskova - Beşiktaş - FC Zurich

4 yorum:

Pamukk dedi ki...

yuhhhh Denizli grubu bile Denizli balına uymuyor

senin tahminin de maşallah ölüm grubu 2 gibi. bi tutsun blogunu protesto edicem

Lord Ricko Joel dedi ki...

bayern
lyon
beşiktaş
liege

Pamukk dedi ki...

bayern
rangers
beşiktaş
Unirea Urziceni

Pamukk dedi ki...

ölüm grubunu tutturmuşsun, real madrid hariç. protesto ediyorum.