31 Ağustos 2009 Pazartesi

A.C. Milan 0-4 F.C. Internazionale

Serie A seven biri olarak hayal kırıklığına uğramış durumdayım, şu maçı yayınlayan bir televizyon kanalı nasıl olmaz inanamıyorum. Az Tv yayınlamış ama ben bunu iş işten geçtikten sonra gördüm.

Maçı izlemedim, yorum yapamayacağım ama ilk 15-20 dakikayı bir kenara ayırırsak maç tam anlamıyla bir tecavüz olmuş. Bu skorun ve ezici futbolun Milan taraftarları önünde gelmesi maçı izlememiş olsam da insana ayrı bir zevk veriyor.

Şampiyon takım Milito, Motta, Lucio ve Eto’o gibi takviyeler yaptıktan sonra bunu da yeterli görmeyip Sneijder gibi çok doğru bir hamle daha yaparken en büyük yıldızını satan ezeli rakip artık kaleye geçirecek vasatın biraz üstünde bir kaleci bile bulamıyor. Bu sezon şampiyonluğu zorlamayı geçtim Şampiyonlar Ligine katılmaları bile çok zor gözüküyor. He umrumda değil, beter olsunlar o ayrı.


Forza Nerazzurri,
Forza La Grande Internazionale..



1 yorum:

Pamukk dedi ki...

4as güzelmiş