8 Nisan 2009 Çarşamba

Şampiyonlar Liginde Salı


Maçları ne yazık ki izleyemedim. Villarreal-Arsenal maçının son 15 dakikasına yetiştim, özetleri izlerim diye bekledim ama Star Tv sağolsun önüme gollerin yerine Uğur Dündar’ı çıkardı. İlk maçlar sonrasında avantajı yakalayan taraf deplasman takımları oldu.

Porto gecenin sürprizine imza attı, hatta belki de bu turun sürprizine imza atacak. Barcelona-Manchester United finalinin olması gereken olduğunu söylüyordum ama ne yalan söyleyeyim United elenirse de zerre üzülmem. Bence Manchester’daki düşüş Liverpool maçı sonrasında değil 2. Inter maçı ile başlamıştı. O maçta da iyi değillerdi ama iki devrenin başında attıkları birer basit golle çok da pozisyon vermelerine rağmen turu atlamışlardı. O maçın sonrasında futbollarında belirgin bir düşüş başladığını blogda dile getirmiştik, ligde aldıkları skorlarla da bunu gösterdiler. Porto da sanırım çok iyi oynamış, yedikleri iki golü bulunduğum mekanda görebildim, çok da basit goller yediler. Daha iyi bir skorla bile ayrılabilirlermiş. Bu arada Porto’nun eski Porto olmadığını ve Fenerbahçe’nin çıkamadığı grubun da çok kolay bir grup olduğunu hatırlamakta fayda var..

Arsenal deplasmandan istediğini alıp dönüyor. Goller Senne ve Adebayor’dan, az önce internetten izledim, ikisi de çok güzel ama tabii ki Adebayorun golü ayrı bir güzel. Geriye doğru koşarken topu alışı ve vuruşu muhteşem. Almunia sakatlanmış ve çıkmış ama ciddi olup olmadığını bilmiyorum. Yetiştiğim son 15 dakikalık bölümde oyunu kontrol eden taraf Arsenal’di ve Villarreal’in pek yürüyecek hali kalmamıştı. Sakatların dönmesiyle Arsenal o bildiğimiz pas trafiğini tekrar yakalamış gözüküyor. Bu turu rahat geçeceklerdir ve hatta Şampiyonlar Liginde beklenenden ileri gitmeleri de artık sürpriz olmaz.

Asıl büyük maçlar bu akşam oynanacak. Keşke Barcelona-Bayern Münih yerine Liverpool-Chelsea maçını izleyebilseydik. O maçta fazla gol olmayacak gibi geliyor ama her ihtimalde çok zevkli geçeceği kesin. Barcelona ise sanırım beklenenden rahat kazanacak, Bayern Münih’de eksikler fazla. Özellikle savunmada ciddi sıkıntı yaşıyorlar. Dün akşamı kaçırdım, bu akşam izlediğim futbolla umarım o eksiği kapatırım.

1 yorum:

Pamukk dedi ki...

hemen de kendine pay çıkarır neymiş porto eski porto değil demişlermişmişmiş. bu da bi taraftarın kendini avutma yolundan başka bişe değil. kendinizi kandırmaya devam edin lol.
aslında porto mohteşem bi takımdı ondan yenildi elendi fb lol.
hiç güleceğim yoktu sabah sabah iyi geldi tşk