16 Nisan 2009 Perşembe

Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final Sonuçları


F.C. Porto 0-1 Manchester United
Arsenal F.C. 3-0 Villarreal C.F.
.
İşler fena yoğunlaşmaya başladı, futboldan ufak ufak kopuyorum. Dün oynanan iki maçı da izleyemedim, sadece golleri gördüm. İki maçtan çıkan skor da benim için sürpriz olmadı, zaten Arsenal maçı için herhalde farklı bir şey düşünen olmamıştır. United Ronaldo'nun muhteşem golüyle erken öne geçince oyunu istediği formata çok kolay sokmuş, sadece son 10 dakika bir baskı yemişler. Gerçi Lucho sakatlanıp çıkmış, oyunda kalsa Porto belki bir şeyler çıkartabilirdi. Arsenal de beklendiği üzere rahat kazandı, Cazorla'dan sonra Senna'nın da sakatlığı Villarreal'in zaten az olan şansını iyice azaltmıştı.
.
F.C. Barcelona - Chelsea F.C.
Manchester United - Arsenal F.C.
.
Yarı final ilk maçları 28-29 Nisan tarihlerinde, rövanşlar ise 5-6 Mayıs tarihlerinde oynanacak. Barcelona'nın elenmesi sürpriz olur ve bu kez Hiddink'in bile bu sürprize gücü yetmez gibime geliyor. Ben sürprizi diğer eşleşmede bekliyorum. Arsenal iyice toparladı, sakatlar da döndü. Şu yukarıdaki fotoğraftaki hücum gücü bile yeterince korkutucu, Adebayor, Van Persie, Nasri, Walcott ve Fabregas. United'ın düşüşü çok da fazla uzamaz herhalde ama o eşleşmeden ben her sonucu bekliyorum.

Hiç yorum yok: