20 Mart 2009 Cuma

UEFA Kupası 4. Tur Sonuçları


Herhalde gecenin en güzel ve ilginç mücadelesi Ali Sami Yen'de oldu. Galatasaray elendi ve tarihi final şansını kaybetti. Maçı netten olabildiğince izledim ama yorumlamak bana düşmez, belki Şen Şef bir şeyler karalar..

Galatasaray - Hamburger SV: 2-3 (1-1)
Saint-Etienne - Werder Bremen: 2-2 (0-1)
Ajax - Marsilya: 2-2 (1-2)
Metalist Kharkiv - Dinamo Kiev: 3-2 (0-1)
Shakhtar Donetsk - CSKA Moskova: 2-0 (0-1)
Zenit - Udinese: 1-0 (0-2)
Aalborg BK - Manchester City: 5-4* (0-2)
Braga - PSG: 0-1 (0-0)

UEFA mücadelesine ve çeyrek finale yükselen takımlara baktığımda hep "Keşke Fenerbahçe geçen seneki haliyle şu an bu kupada mücadele ediyor olsaydı" diye düşündüm. Yine de Saraçoğlu'nda güzel bir final izleme şansımız devam ediyor.

Ukrayna takımları iyi gidişlerini sürdürüyorlar, iki takımları mücadeleye devam ediyor. Zico sebebiyle destekliyor olduğum CSKA elendi, Dinamo Kiev karşısında hiçbir varlık gösterememişler. Elimde bir tek PSG kaldı, Braga deplasmanında son dakikalara doğru buldukları golle kazandılar ve çeyrek finale yükseldiler. Metalist sahasında kazandı ama elendi, ben turu atlayacaklarına inanıyordum ama 79. dakikada Berezovchuk kendi kalesine atınca Dinamo Kiev tur atladı. Deplasman golü uygulamasını hiç sevmediğimi tekrar yazmak istiyorum.

Zenit Udinese'yi eleyebilir diye düşünüyordum, kazandılar ama elendiler, böylece kupada Rus takımı da kalmadı. Aalborg ise Manchester City'yi 2-0 yendi ama penaltılarda tur atlamayı başaran taraf Given'ın kurtardığı iki penaltıyla Manchester City oldu. İki Alman takımı Hamburg ve Werder Bremen de yollarına devam ediyorlar, birinden biri final yapabilir gibime geliyor.

Kuralar birazdan çekilecek, benim dileğim bu kalan takımlar arasından finale PSG ve Manchester City'nin gelmesi ama %100 Fransız bir finale de hayır demem.

Hiç yorum yok: