27 Mart 2009 Cuma

Kapak olsun..

Milli maçlara gitmeyi sevmem, EURO 2008 öncesine kadar milli takıma karşı çok sıcak olduğum da söylenemez. İspanya geliyor diye maç Sami Yen'de olmasına rağmen grup olarak gitme planları yaptık. Sponsorlar ve stad seçimi yüzünden satışa çıkacak bilet sayısının az olacağını biliyorduk ama henüz ilk maç oynanmadığı için belki biletlere çok fazla hücum edilmez diye düşündük.

Biletler çıkar çıkmaz kız arkadaşımla birlikte netten ve telefondan saldırdık. Biletix blogda da daha önce üzerine konuşulduğu gibi yine bir klasik olarak bilet vermemek için elinden geleni yaptı, ya hiç açılmadı ya da dalga geçer gibi defalarca ödeme ekranında, son adımda hatalar verdi. 2 saat boyunca İspanya gibi bir takımla oynanacak böyle büyük bir maçı ufacık Ali Sami Yen'e verenlerle birlikte benden bol bol küfür yedi.
.
Sinir sistemim baya zarar gördü ama 2 saat sonunda kız arkadaşımla birlikte 10 bilet alabildik. Bilet alamamamız için çok uğraştın ama bu 10 bilet sana ve beraber çalıştığın karaborsacılara kapak olsun Biletix..

6 yorum:

Pamukk dedi ki...

şimdi bu 10 bileti karaborsada satmak lazım

Barizzio dedi ki...

1 saat uğraştım, elimde bilet yok!
Sen yine şanslıymışsın..

Adsız dedi ki...

iki kişi 10 bilet nasıl aldınız ya?
ben tek başıma hepi topu 1 tane kapalı bileti alamadım. eğer bir bilet açığa çıkarsa ve kapalı ise talip olabilirim zira karaborsacılara metelik vermem.

Saygılar

GoKaN

Arkhe dedi ki...

İlk 1 saatte sadece telefon ile kız arkadaş iki bilet alabildi, fazlasını vermediler. Sonra netten iki tane daha aldı. Sonra ben netten iki bilet aldım, o da telefondan iki bilet daha aldı. En son iki tane daha lazım olunca netten yine alabildi. Kişi başı iki bilet olayı da nasıl oldu anlamadım ama sorun olmadı.

Fiks Biletix gariplikleri, bir ara kapalı bitmişti, sonra tekrar çıktı. Yeni açık bir blok kalmıştı, sonra tekrar beş blok var gözüktü..

Ne yazık ki arkadaşların hepsi geliyor, hatta 2 tane daha bulsam onlarla bile gelmek isteyenler var..

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Arkhe dedi ki...

shevcka dedi ki...
arkadaşlar arkadaşlarıma verdiğim sözü tutamadım bu biletix yüzünden ;
4 kale arkası bilete ihtiyacım var olur da boşa çıkar yada karaborsacısınızdır :p almak isterim..

***

shevcka telefon numaran var diye yorumunu sildim, karaborsacı ayağımın altında kalsa kafamı eğip bakmam, o kadar uzağım yani.. :)