17 Kasım 2008 Pazartesi

Matias Emilio Delgado


"Benim milli takımda oynama şansım geçmişte olduğu gibi bugün de sıfır. Herhalde futbol hayatımın sonuna kadar milli takım formasını giyemem."

Bu sözler Delgado'ya ait. Beşiktaş'a bugüne kadar çok şey vermedi ama nedense hep iyi olabileceğini, doğru takımda şans bulursa çok iyi yerlere gelebileceğini düşündüm. Bu açıklama ise onun hakkındaki bütün fikirlerimi değiştirdi.

Delgado 15 Aralık 1982 doğumlu, Basel'de oynadığı 118 maçta 70 gol atmış. O dönem Beşiktaş yerine başka bir takıma gitseydi çok daha başarılı olurdu diye düşünüyordum ve onun da bunun farkına varıp bu sezon sonunda Avrupa'ya transfer yapmasını bekliyordum. Beşiktaş ile sözleşmesini uzatmasını kaptanlık ve çok iyi bir yıllık ücret verilmesine bağlamıştım ama bu açıklamayla farkına vardım ki Delgado benim onun hakkında düşündüğüm kadarını kendi adına düşünecek vizyona sahip değilmiş.

Beşiktaş'da iyi işler yapıp Avrupa'da daha göz önünde bir lige transfer olmak, burada da başarılı olup milli takıma seçilmek bence çok da imkansız değil ama bu 26 yaşındaki Delgado'nun hedefleri arasında yokmuş.

Böyle küçük düşünen biri ne kadar büyük futbolcu olabilir?

Hiç yorum yok: