6 Kasım 2008 Perşembe

Arsenal 0-0 Fenerbahçe

Maçın üzerine uzun uzun konuşmanın bence gereği yok. Fenerbahçe ilk devreyi Volkan’ın iyi oyunu ve biraz da şansın yardımıyla gol yemeden atlattı, bu bölümde Arsenal’in bulduğu 3 net pozisyon var ama 2. devrede Fenerbahçe kalesinde pek pozisyon görmedik. Bu defans oyuncularının Volkan’a, orta ikilinin de defansa yaklaşması sayesinde oldu, Aragones ilk maçtan dersler almış, doğru işler yaptı. Volkan ile birlikte Edu ve Gökhan’ı da ben çok beğendim.

Hücumdaki etkisizlik ise normal, Alex olmadığında tek hücum şansınız kanatlar oluyor ama kanat adamlarının da önceliğini savunmaya vermeleri rakip Arsenal olunca kabul edilebilir. Alex olsa da Fenerbahçe maçtan aynı skorla dönebilirdi, bu sefer Kazım kenarda oturacaktı. Dün Fenerbahçe’nin az pozisyon vermesinin en büyük sebebi bence Kazım ile Alex arasındaki mücadele farkı değildi. Sahadaki diziliş ve futbol anlayışı belirleyici oldu.

Neticede Fenerbahçe önemli bir puan kazandı, diğer maç da berabere bitseydi çok daha iyi olacaktı. Kalan iki maçı da Fenerbahçe kazanır demek kolay değil ama bu iki maçtan altı puan almak imkansız da değil.

Ben Fenerbahçe’nin bunu başarabilecek gücü olduğuna inanıyorum..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

believe.. puan çıkarınca hemen yorum girilir taby.. :p yenilince ses yok.. :p

Adsız dedi ki...

aa polyanna yutmuş arkhe

Tuner dedi ki...

müdür Aragones'in bir ara içi mi geçti klubede bana mı öyle geldi.Gözler kapanmış gibi gördüm :)

Adsız dedi ki...

volkan ballı (menejer değil kaleci olan) ve iyiydi.. carlos dedim aha çaktı kafayı kendi kaleye.. carlos hata üstüne hatalarla kah güldürdü kah ağlattı.. onu gidi onu..

Arkhe dedi ki...

@adsız;

25 günlük fena iş temposu içinde sanırım 1-2 post girebildim, biri de 5 yediğimiz Arsenal maçı sonrasıydı. :)

@tuner

ben olsam ben de içerdim. :)