17 Kasım 2008 Pazartesi

Arda Turan


Maçın son 20 dakikasını izleyemedim, Arda'nın fenalaşarak hastaneye kaldırıldığını ise telefonda öğrendim. Duyduğum an çok kötü oldum, malum bir hafta önce kendisi hakkında çok iyi dileklerde bulunmamıştım, anlamsız bir suçluluk duygusu içine girdim.

Neyse ki büyük bir sorununun olmadığı açıklamışlar, umarım yanılmıyorlardır. Gece hayatı söylentilerine girmenin alemi yok, zaten kendisi de yalanlamış, isteyen inanır isteyen inanmaz. Söylenenlere göre ciddi bir uyku sorunu yaşıyormuş ve bunda stresin de büyük etkisi varmış.

Bu yaşta bir oyuncunun böyle sorunlarla boğuşması üzücü, bu adamların üzerine eğilmek, ilgi göstermek lazım. Belki de yıldız takım seviyesinden itibaren teknik ekiplere bir de psikolog monte etmek gerekiyor.

Arda'ya geçmiş olsun ve eğer ona faydası olacaksa da futbol ona bir süre uzak olsun.

Hiç yorum yok: