23 Eylül 2008 Salı

"Zico" Bunyodkor'da

Geçtiğimiz sezon Aziz Yıldırım'ın şimdiye kadar en çok eleştirdiğim kararı sonucunda Fenerbahçe Zico ile yollarını ayırmıştı. Türkiye'de görev yaptığı süre boyunca en yakın arkadaşlarım da dahil olmak üzere bir sürü insana karşı kendisini savundum, bizde devam etmesini çok istiyordum.

Şampiyonlar Ligi ile kariyerine güzel bir sayfa ekleyen Zico'nun bizle büyüdüğünü, bu büyük ismi Avrupa arenasına teknik direktör olarak bizim sunacağımızı düşünüyordum. En azından Fenerbahçe'de bir sene daha görev yapıp sezon sonunda da bir Serie A takımına geçmesi beni mutlu ederdi.

Haberlere göre Özbekistan takımlarından Bunyodkor ile anlaşmış. Herhalde çok büyük paralar teklif ettiler, o da kabul etti. Şampiyonluk kaybedilmeseydi Fenerbahçe'de büyük ihtimalle kalırdı diye düşünüyorum ama Aziz Yıldırım'ın Futbol Zirvesinde söylediği "talep edilen yüksek ücret nedeniyle anlaşılamadı" sözleri de artık daha bir inandırıcı geliyor.

Umarım imzayı atmadan bu kararından döner ve benim gözümde değerinden bir şey kaybetmez.

Hiç yorum yok: