16 Eylül 2008 Salı

Cristiano Ronaldo


Senden nefret ediyorum.

3 yorum:

Şen Şef dedi ki...

Arkhe Bey, lütfen blogumuza nefret taşımayınız. Gerekirse azıcık daha üsluplu olarak bu nefretin sebebini anlatınız. Daha iyi olacaktır.

Teşekkürler
Saygılar

p.s. O kılık ne öyle ya??

Arkhe dedi ki...

Sayın Şen Şef;

Sevginin ve nefretin her zaman açıklaması olamıyor işte, sadece saf bir nefret var kendisine karşı.. :)

Adsız dedi ki...

bir barcelona taraftarı olarak demiyorum şimdi ki diyecekleri mi ama günümüzde messi de ki oyun mentalitesinin geçmişten cruyff da ki mentalitenin yarısı yok.He adam da harika fizik var hatta çorba içerek yapmış o vücudu ama her zaman o fiziği tutabilir mi sanmıyorum futbolculukda formu korumak yakalamaktan daha zor ki ben 2 3 seneye düşüşe geçeceğini düşünüyorum...

ayrıca arkhe bey bende nefret ediyorum ondan çünkü çok çirkef itici biri.Zambrotta ile mücadele edemeyince çifkefe yatıp hakeme ağlamıştı