15 Eylül 2008 Pazartesi

Chelsea / Terry - Lampard



Chelsea'yi hiç sevmezdim. Abramovich, Mourinho ve sonrasında Liverpool eşleşmeleri ile iyice nefret etmeye başlamıştım, bunda daha büyük pay sahibi olan ise tabii ki Mourinho'ydu. Geçtiğimiz sezon Şampiyonlar Ligi finalinde ise Chelsea'nin kazanmasını istedim, Manchester United'ı hiç sevmem, sebebi de odur diye düşündüm ama değilmiş.

Chelsea > Çelski değişimi gerçekleşirken kaybolan tüm değerlerinin ve futbol kültürlerinin son temsilcileri olarak Lampard ve Terry hala dimdik ayakta duruyor, Chelsea'nin bir İngiliz takımı olduğunu bize sadece bu iki isim hatırlatıyor. Paranın hakim olduğu, futbol kulüplerinin 'zengin oyuncağı' olduğu sistemde, her ne kadar bu sistemin meyvesini çok güzel rakamların yazdığı kontratlarla yeseler de ülkenin futbol kültürünü yaşatabilmeleri, sembol olmaları beni de etkilemiş, içimde az da olsa bir Chelsea sempatisi yaratmış.

Umarım ikisi de futbolu Chelsea forması ile bırakabilirler..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

şampiyon chelsea

Adsız dedi ki...

john terry: Jose, benim Chelsea'den ayrılmayacağımı bilir. Chelsea'de büyüdüm. Buradaki her şeyi seviyorum ve sonsuza dek burada kalmayı umut ediyorum. Jose beni bütün tutkusuyla transfer etmek istemiş olsa bile, buradan asla ayrılmayacağımı bilir" demiş.

sanırım anlatmak istediğin buydu =)